Wat een spanning, sensatie en lol - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Peter Teeuwen - WaarBenJij.nu Wat een spanning, sensatie en lol - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Peter Teeuwen - WaarBenJij.nu

Wat een spanning, sensatie en lol

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

18 Mei 2009 | Nederland, Amsterdam

Hee hallotjes..

weer een berichtje van mij; merk je het? De zon begint te schijnen, de bloemen klappen open, de vogels beginnen te fluiten en het bier vloeit rijkelijk.

het is een tijdje geleden maar goed, dat moeten jullie maar voor lief nemen.

Het was afgelopen maand wel de maand van de verassingen, verbazingen maar toch vooral van de lol...

Ik kan niet alles gaan beschrijven maar zal het proboren zo compleet mogelijk te maken :D

Bram en Matthijs (vrienden uit Ammerstol/Streefkerk) zouden 23 mei langs komen, ik was al helemaal blij dat ze kwamen en heb het geloof ik aan zo'n beetje heel het eiland verteld.
Op een gegeven moment ging ik een winkel binnen, pakte de microfoon en schreeuwde het uit Bing Bang Bong ATENTIE ATENTIE; 23 mei komen Bram en Mattijs, sluit alle deuren en ramen en berg alles dat je lief is op in de kluis!! Bing Bang Bong.

Daarnaast ben ik ook nog op de radio en op tv geweest maar daar looop ik liever niet te koop mee, zo bescheiden als ik ben.

Maar ff back to the point.. Bramzi en Mattie kwamen dus... Ik sta op het gemakkie te klessebesse met (andere) Bram en Roel want we zouden ff wat gaan eten en ik wilde gaan.. Maar nee we chillen m nog ff hier en dan gaan we zo wel; Oke mijn best. Maar toch snapte ik niet waarom... Komt Annette aanrijden en die gaat lomp lopen doen met der auto. Wat is hier allemaal aan de hand, dacht ik. Komt ineens Sas om de hoek lopen.. Peet, zegt ze, ik heb iets bij me....
Ik kijk en wat zien mijn ongelofelijk mooie, glimmende, perfecte, liefdevolle blauwe oogjes daar BRAM EN MATTIE AAAAHHHHHHHHHHHHHHHH!! Ik heb geloof ik wel een half uur staan shaken. Hoe vette verassing was dat..

De mannen waren wel een beetje verrot dus niks gedaan dat zoude we woensdag wel gaan doen.. HOPI BON!!

Woensdag gelijk ff vrij geregeld en dat was no problemo!

Woensdagavond zouden we naar het TMF Cafe gaan, biertjes drinken enzo.
Dat was de planning... tot er ineens iemand ongevraagd me kamer binnen ging en alles mee nam dat een beetje van waarde is... Een inbraakje :S.
De politie kwam en we hebben ff geouwehoert en bladibladibladibla; kom maar een keer naar t bureau met een lijst wat er allemaal weg is dan maak ik een rapport op en dan kan je die naar de verzekering sturen.. Okeu, dan doen we dat... Wij een lijst gemaakt met alles wat weg was (en iets meer) en op naar het bureau.
Agentje Meyer (onze vriend) die had ineens vrij genomen tot 12 mei, hij belt jou dan wel en geef die lijst maar hier dan lever ik m wel in bij Meyer, zei de agent. Okeu, doen we dat toch dacht ik.
Tot op heden nog niks gehoord van de hoeren van justitie en de telefoon nemen ze niet op, leuk he :D

Maar goed, ik ben bijna 2 meter en een inbraakje krijgt mij niet klein... Gewoon verder met het chille leventje op Curacao.

Donderdag eerst ff een overwinning geboekt op het voetbalveld en toen hop naar Cinco.
Vrijdag; eerst Cabana Beach en s avonds Sidney Samson
Zaterdag Mambo
Zondag, de heren zouden met een paar andere de Christoffelberg gaan beklimmen (vertrektijd 07:00) en dan naar een playa gaan. Maar de heren hadden m lekker door getrokken op Mambo en om een uur of 10 dacht Mattie Ahhhhh laat ik me oogjes maar is open doen :D TE LAAT!!

S avond naar Wet&Wild maar dat was niks want op Mambo of Latin Beach (40 meter lopen), toen zijn we daar maar heen gegaan... Vette party hoor!!

Maandag gewoon gechilld.

Dinsdag naar het strand (Grote Knip) en s vonds ay Caramba

Woensdag naar de airport om ze weer weg te brengen :(..

Maar het leven gaat gewoon door, zo ook het feesten, stage lopen en nieuwe dingen verzinnen :D.

Nieuwe dingen verzinnen :D haha.. Jengaaaa.... met blikjes bier. Iedere zondag op Wet&Wild tijdens het happy hour 25 gulden lappen en bier halen, alles op mekander zetten en willekeurig een blikjes pakken, zo ben je intensief aan het zuipen :D Think before you drink!

Ik zit te denken wat ik eigelijk allemaal heb gedaan en ineens was daar ons aller BEA.. Koninginnedag!!
We hadden berg bier ingeslagen en zijn, brak, naar Punda gegaan... Coolboxie mee en party! Het was echt vet, lkkr weer, alles Oranje, BIER, rookworst (die waren lekker joh, tering!) en een Dj.

Na heel de dag gestaan, gezopen, gepraat, gefeest, geallest te hebben was iedereen helemaal naar de klote dus 's avond (laat in de avond) is er maar besloten dat we niet meer naar Mambo gingen en ik geloof niet dat iemand dat heel erg vond :D.

Verder.... hmmzz...

Beetje de gewone dingen, zon, zee, zuipen, zwembad, stage..
Iedere dag na stage gaan we tegenwoordig voetballen, drie tegen drie meestal. Ik ging al een medogeloze Mattarazi weg maar kom terug als een fluwele Messi denk... :D

Ik vind het wel weer mooi geweest! Ik doe nog ff me spreekwoord... nja dit keer meer een gezegde/uitspraak speciaal voor Mattie!

Komt ie;

'Omdat het kan!'

Of niet :D

xxx, groetjes, later, de tering, los griefos, doei, dag, ayo'tje, auf wiener snietzel en ONE LOVE!

Tot de volgende keer maar weer!!

God is Love,

Ref Run.

uhh

Peter





















  • 19 Mei 2009 - 07:09

    Loore:

    Hey WP,

    Balen van al je spullen, maar het werd wel weer eens tijd voor een berichtje ! Ik wil je nog even bedanken voor de knuffel van vrijdag, ik heb ook hele leuke foto's van je moeder gehad, zodat ik je weer even kon zien. Je hebt je al aardig aangepast daar met je bruine hasses !! Jezus, niet normaal. Je valt niet eens meer op. We hebben vrijdag de sleutel gehad van ons huis in Den Hoeff en zijn al flink aan het klussen geslagen. Als je weer thuis bent kom je maar snel een koud pilsje halen !!! Mooie verrassing voor je trouwens, dat die jongens ineens veel eerder kwamen. Mooie dingen, iedereen wist het behalve JIJ...nana nanana. Veel plezier nog daar en een dikke knuffel terug van mij !! x

  • 19 Mei 2009 - 07:29

    Chantal.:

    hèhè,
    eindelijk weer een berichtje,
    ik dacht bijna dat je het druk had op je stage ;)

    blij te horen dat alles nog steeds goed gaat peet.

    lieeefss

  • 19 Mei 2009 - 22:14

    Mamsi:

    En die blauwe oogies mis ik wel hoor!!!!!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Peter

Actief sinds 24 Feb. 2009
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 10610

Voorgaande reizen:

23 Februari 2009 - 01 Augustus 2009

Stage op Dushi Korsou

Landen bezocht: