Dag 1. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Peter Teeuwen - WaarBenJij.nu Dag 1. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Peter Teeuwen - WaarBenJij.nu

Dag 1.

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

24 Februari 2009 | Nederland, Amsterdam

Hee Mensen!!

Gister ben ik dus aangekomen op het tropische eiland Curacao!! Na een vlucht van 10 uur en een tussenstop van een uur op Aruba was het dan eindelijk zover: de landing.

Na het pakken van de koffer liepen we, Kelly en Dave(saskia's visite), naar buiten in onze lange broek en vest. Het was gelijk peentjes zweten.

Na aankomst bij het Lido Hotel kreeg ik meteen mijn kamer sleutel en ik moet zeggen; hij is nog best ruim alleen heb ik nog geen kast maar die ga ik ff regelen vandaag. Na een klein half uurtje met wat mensen gepraat te hebben was het dan zover... De HTRO liet van zich horen; Saskia, Danielle, Claudia en Annette kwamen van het strand... Ik kon het allemaal nog maar moeilijk begrijpen; 's ochtends rij je met 4 graden Ammerstol uit en 's avonds zit je met 28 graden in de zon... 's Avonds zijn we met een groepje uit eten geweest (betaald met guldens haha) en toen rond half 12 ging iedereen maar slapen want maandag is een rustdag hier, schijnt.

Zometeen naar Wereldstage om mijn stage begeleider te ontmoeten en dan misschien meteen aan de slag maar ik hoop het niet want de jetlag is zeker present. Daar zet ik me maar overheen want vanavond mijn eerste feestje; Carnaval :D.

Tot de volgende keer!!

One Love.

Peter

  • 24 Februari 2009 - 11:39

    Jelle:

    Ha papiementaan,
    blij dat je een 'warm' onthaal had.
    Dus dat doe je goed dat ze daar ook nog aan carnaval doen :P
    En hoe vind je het hotelletj?
    Ben benieuwd naar de pics,,
    Rust ze nog lkkr uit van de jetlag.. en zal dan denk wel weer wat gauw horen van je op je siteje ^^

    adios

  • 24 Februari 2009 - 12:04

    Berdien:

    Broertje!
    Veel plezier daar!! Die 4 graden hebben wij helaas nog steeds!! We zijn lichterlijk jaloers op jou zonnetje!! Have fun met carnavallen!!
    Ciaoo
    Berdien

  • 24 Februari 2009 - 12:19

    Mattie:

    veeeeet je betaald gewoon weer met de oude gulden :D. Weer die mooie dikke 5 gulden:). Niet al te veel last meer van je jetlag toch? Geniet er van peet en laat snel maar weer wat horen :D

    x

  • 24 Februari 2009 - 14:16

    Gerry:

    Dus toch weer gelijk feesten. En verder gezellie zeker?

  • 24 Februari 2009 - 18:49

    Bianca:

    Heey Peter!

    Hoop dat je, je je alweer wat beter voelt na je jetlag.
    Maar heel veel plezier daar verder!
    Maar dat komt vast wel goed denk ik. :)
    En k zal je berichten bijhouden hoor, dan weet k wat je allemaal gedaan hebt. ;)

    X Bianca.

  • 24 Februari 2009 - 22:25

    Chantal.:

    zie je wel.
    reis overleefd.
    alles komt goed ;)

    One love !

  • 25 Februari 2009 - 10:39

    Loore:

    Hey WP !!

    Blij dat je een goeie reis hebt gehad. Wij zijn ook weer heel terug van de wintersport. Veel plezier daar hè en doen geen dingen die ik ook niet zou doen !!!

    Dikke kus,

    Loore

  • 25 Februari 2009 - 15:07

    Betsie&gert&antwa:

    heeeeeeej pw:D!

    hoop dat je al bijgekomen bent van je jetlag.

    & we gaan je volgen :P

    dikke kuus
    betsie &antoinette

  • 26 Februari 2009 - 06:47

    Sally:

    poenie!
    Blij dat je het overleefd hebt :P haha!

    Party hard & have fun! :D

    Ciao!

  • 26 Februari 2009 - 14:57

    Marian:

    Ha die Peet,

    Daar ben je dan! Helemaal leuk. Maandag is inderdaad rustdag, maar......... de andere dagen niet hoor. Dat zul je nu al vast wel ondervonden hebben. Morgen Mambo en zondag lekker Wet&Wild. Ik ben tront en stront jaloers op je.
    Have Fun daar!!!!!!!!!!!!!!!!

    Groetjes de nicht van he nicht

    Mocht je ooit ene Siebre of Tico (zijn blanke Antilianen) ontmoeten, doe ze dan de groetjes van mij!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Peter

Actief sinds 24 Feb. 2009
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 10630

Voorgaande reizen:

23 Februari 2009 - 01 Augustus 2009

Stage op Dushi Korsou

Landen bezocht: