Bon Dia - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Peter Teeuwen - WaarBenJij.nu Bon Dia - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Peter Teeuwen - WaarBenJij.nu

Bon Dia

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

27 Februari 2009 | Nederland, Amsterdam

He luitjes,

ik wilde eigenlijk nog ff wachten met me tweede mail maar ik moet ff wat dingen kwijt. Vooral over de verschillen hier en in Nederland!

Het is geen wist u dat, maar een wat is dat?

1. Verkeersdrempels, hier hebben ze kuilen.
2. Bus tijden, als ze zin hebben komen ze vanzelf.
3. Dunne vrouwen, neej, Big Mamma's.
4. Lijnbussen??? Nee gewoon busjes voor 9 personen.
5. Snelheidslimiet en rode lichten, who cares gassen met die hap.

Aan die 'bustijden' zit wel een voordeel.. je kan de bus nooit missen. Ook de prijzen zijn prachtig voor een busritje betaal je 2,- Nfl oftewel +- E 0,85, of je nou bij de eerste halte uitstapt of bij de laatste. De terugweg is ook wel relax, vanaf Punda (een wijk waar een 'CS' is) worden we vaak voor het hotel afgezet, ze moeten dan ff omrijden voor 0,30 Nfl extra, no spang.

Ff weer terug naar de dagen...

Het carnaval was wel lache.. Allemaal verklede anti's en muziek enzo, het is net een soort danceparade maar dan staat t publiek langs de kant. (foto's en filmpjes staan ook op deze site!)

Gister eerste stage dag!!! Bij Adrenaline Tours een bedrijf dat tours etc aanbiedt met gidsen of zonder. Het ligt aan de Caracasbaai, echt mooi, kaas. Het is op een bouwterrein met een keet als kantoor, ik ga hier te ver op in want maak nog wel een keer foto's. Maar ik begon met het doorlezen van procedures YEAH. Er waren die dag 2 tours en de 2e tour mocht ik bij Tim (ook een stagair) achter op de waterscooter. Eerst langs door de Spaanse Wateren (jetset van Curacao). Echt #@%#$@% mooi gek. Daarna gaan snorkelen bij een gezonken schip, ook #$#%##^ mooi, tering veel vissen! Toen nog de bootjes uit t water gehaald en toen naar huis. Ik heb wel verteld dat school hier niet mee akkoord gaat.

Vandaag de bootjes afgetankt en blabla. Weer over school gehad en morgen met de grote baas praten. Misschien dat ik een marketingplan schrijven, dat zal wel lekker zijn en dan af en toe een tour geven.

De prijzen zijn hier trouwens best wel lekker hoor. Gister uit eten geweest met de HTRO'ers en Kelly en Dave (van Sas). Voor 12 Nfl (E 5,- ofzo) een dikke schitzel met patat gegeten. Pas eergister met Annette wezen tanken; half tankie 20,- Nfl of te wel 40,- Nfl voor een volle tank, dat komt overeen met een eurotje of 17. Lekker toch.

Ik ben al wel verbrand want op me stage loop ik heel de dag in het blote barssie.

Ik moet nu van Daan zeggen dat ze knakworsten voor me heb gehaald. That's LOVE!!

Nu nog ff wat over me hotel... Het is echt super gezellig met veel studenten... Maar mijn kamer ligt achter een andere kamer waar anti's af en toe ff komen wippen en dat laten ze weten ook.... No pappi Siii siii not to hard papi!!

Ff een eind er aan breien! Vanavond naar de Cinco zuipen...

Ik laat weer van me horen.

Later, xxx en uiteraard een liefde!!

Peter




  • 27 Februari 2009 - 07:40

    Bianca:

    Heey Peter!

    Volgens mij heb je het daar wel naar je zin. ;)
    Ben stiekem wel een btje jaloers op je hoor.
    Nou, succes met t gesprek morge!

    Kus Bianca.

  • 27 Februari 2009 - 10:48

    Betsie:

    waar is je kast nou. Ik vertel het straks van die bootjes wel aan Gert hij zal wel jaloers op je zijn wij moeten nog een paar maandjes wachten om te varen

  • 27 Februari 2009 - 11:05

    Loore:

    Hey skattie !!!

    Ik moet erg lachuh om al je verhaaltjes hoor, humor... Als je nou je rijbewijs had gehad, dan had je tenminste ook eens zonder regels kunnen rijden daar. Heerlijk toch !! Hier vliegt je bumper eronder uit als je over zo'n K-heuvel heen rijdt, word je arm als je met het openbaar vervoer moet reizen en krijg je alleen maar boetes voor te hard rijden ( 2 stuks bij mij op de post van de week ). Ga maar snel je rijbewijs halen daar, haha !! Geniet er lekker van, hier is het K-weer en de pilsjes zijn hier ook vééééél duurder..

    Dikke kus

    Je knuffel

  • 27 Februari 2009 - 11:06

    Loore:

    Oh...enne...natuurlijk ook succes met je stage ( daarom was je daar toch ??? )

  • 27 Februari 2009 - 11:09

    Tall:

    Klinkt goed peet,
    volgens mij vermaak jij je wel ;)

    (L) !

  • 27 Februari 2009 - 15:35

    Berdien:

    Verdacht veel foto's van je bed!! Nog steeds je lievelingetje;) Niks veranderd dus...
    Van de buren kun j dus wat leren..!
    Good luck!
    Have fun!!
    Bereid je collega's maar vast voor op 2 hele lastige klanten!!
    Ciaoo

  • 27 Februari 2009 - 15:36

    BJ:

    Filmpies... waar dan!!

  • 01 Maart 2009 - 13:16

    Tanja:

    lekker goedkoop dronken worden met de gulden.;)

  • 01 Maart 2009 - 15:23

    Dd Dader 1:

    wat een schattig bedje heb je

    maar het bevalt dus wel je nieuwe wereldje??

    ik hou je in de gaten ;)

    dd

  • 01 Maart 2009 - 15:25

    Dader1:

    one loveeee

  • 03 Maart 2009 - 14:25

    Gerry:

    Leuk dat geld. Maar t blijft nu wel weer stil.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Peter

Actief sinds 24 Feb. 2009
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 10629

Voorgaande reizen:

23 Februari 2009 - 01 Augustus 2009

Stage op Dushi Korsou

Landen bezocht: