Op verzoek van mammie - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Peter Teeuwen - WaarBenJij.nu Op verzoek van mammie - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Peter Teeuwen - WaarBenJij.nu

Op verzoek van mammie

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

04 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam

Hee trouwe lezers,

alles goed met jullie? Met mij wel, teminste het leven naast de stage is goed... Mijn stage is kut want me begeleider is knetter... Maar ik heb vandaag ook gezegd dat ik daar ga wieberen en opzoek ga naar een andere stage. Dat wordt nu allemaal geregeld en ik hoop zo snel mogelijk ergens anders aan de slag kan..

Maar nu weer ff de leuke kant van het verblijf hier..

1. De schoonmakers; deze mensen zijn te chill. Ik had eerst geen kast en ineens was mijn kamers schoon gemaakt alles mooi neer gelegd enzo, vieze was apart gelegd. Er stond ook ineens een kast dus ik dacht al van HUH is dit mijn kamer wel?!? Maar jah dat was het dus. Kom ik net thuis is alles weer opgeruimd en is me kast helemaal ingeruimd. Dat doen ze ff voor mij haha. TOPPIE.

2. Het weer; de eerste twee dagen waren echt te warm voor me maar gek genoeg; dat went! Nu is het echt heeeeeeeeeeeeeeeerlijk joh. Af en toe een wolkje, lekker windje... TOPPIE

3. De mensen; de mensen hier in het Lido Hotel zijn echt leuk... Je kan maximaal met ze lachen vooral met eentje: Jasper. We hebben de zelfde humor, kunnen elkaar lekker afzeiken ga zo maar door. Voor de rest is ook iedereen zwaar oke en dat is een groot voordeel.

4. Het zwembad; het zwembad van het Lido Hotel is lekker groot en onwijs diep... Heb er alleen nog niet echt gebruik van kunnen maken want ben nog niet vrij geweest... Al vanaf woensdag non stop aan het bikkelen, pff en dat als student zijnde!!

5. Het stappen; dat is ook lekker hier hoor, geen gezeur met buiten roken ofzo dus iedereen kan lekker binnen blijven. Dat is toch veel gezelliger, Balkenende! Vanaf woensdag t/m zondag is het raak hier! OLEEE!!

Ik ben nog niet op het strand geweest dus ik kan er weinig over zeggen maar dat komt wel in het volgende bericht.

Ik ben trouwens heel toevallig nog een meisje van school tegen gekomen tijdens het stappen, die was op vakantie en dat was wel ff gezellig... Ook Andor (zegt de meeste niks) ben ik al tegen gekomen (die loopt hier ook stage) en later ben ik heel toevallig een meisje waarmee ik een minor gevolgd heb tegen gekomen, ze gaat ook 31 juli weg.. Ohh toevallig! WOW.
Conclusie; de wereld is klein.

Over een dag of 18-19-20 komen me zus en co'tje op bezoek.. dat wordt gezellig haha.. Ohh ennuuhh Berdien, er zijn hier tering veel muggen dus GOOD LUCK!!

Voor de rest kan ik alleen nog zeggen dat er net een leguaan op het terrein zat en ik flamingo's heb zien vliegen (kunnen die vliegen dan; ja blijkbaar! ik wist t niet want in de dierentuin staan ze altijd stil haha)

Oh wacht ik heb nog wat... Je ziet iets en dan denk je aan iemand toch... hier komen t;

1. Bramzi heb een klein kontje na wat ik allemaal gezien heb is zijn kont klein joh tering..

2. Goedkoop eten; Emiel echt iets voor jou, ken je twee keer bestellen!!

3. Ze zijn hier Lil Wayne fan; Sintaeyu!

4. Gassen voor het leven; Zanen

5. Er zijn hier veel kleine casino's; deze is gericht op de gehele mannelijke bevolking van Ammerstol en omstreken.

Nu moet ik kappen want de dames hebben Mac gehaald!! Lekker eten dan lekker een pilsje nuttige!!

Ik zeg;

Een liefde, One Love, XXX en AYO!

Peter

• 04 Maart 2009 - 08:04

Berdien:

Muggen... Je hebt nog een kleine maand om ze allemaal te killen!! GOOD LUCK!!
    Veel Ammerse trekjes dus op Curacao..
    Kamer wordt opgeruimd..
    Bramzibillen...
    Gokken..
    Elkaar afzeiken...
    Relaxx, en dat bij die temperaturen!!
    See ya soon!!
    Voeg wel een elektrische muggenkiller aan mn lijstj toe!!
    Ciaoo

• 04 Maart 2009 - 10:06

Sinta:

peetie!! wat leuk je site, ik was er nog niet van op de hoogte;) ik heb je niet zoveel te melden want heb van de week nog met je op msn gezeten.
    ben wel benieuwd hoe het is afgelopen met je stage? en met het vinden van een nieuwe.
    AII lil-wayne, dat zei je nog. lil weezy ja toch:D je weet zelluf.

ik ga vaker op je site kijken en dan blijf ik op de hoogte. hier is het weertje kaka en zit op werk.
    nou heeel bericht en 1 ding nog: ONE LOVE x

• 04 Maart 2009 - 12:05

Chantal.:

Tis net ammers.
    wast hier maar zulk lekker weer.

(L) !

• 04 Maart 2009 - 12:25

Mattie:

yooo peeweee!!

Damn wat klinkt dat godse gruwelijk heerlijk zeg. Zitten we hier in t koude kikkerlandje een beetje binnen. Klinkt echt heerlijk zoals je t zo beschrijft man. Maar tegelijkertijd wel zeer onrealistisch haha. Niet voor te stellen dat jij daar in t zonnetje zit te genieten. Maar dat je geniet dat is daarentegen wel weer zeer realistisch want dat heb je altijd al gedaan ;).

We spreken elkaar!!! Houdt wat van de zon over voor als wij m weer mogen zien he.

één liefde

mattie

• 04 Maart 2009 - 14:01

Cea:

hoi peter,
    wat leuk je side. hier regent het. zaterdag lekker met de motor naar de beurs geweest. was weer lekker. maar goed dat de werksters een beetje voor je zorgen anders komt er in julie een zwerver naar ammers. doe je best, de buuv

• 04 Maart 2009 - 14:46

Jesse:

Iedere keer weer lachen als je een verhaaltje heb getypt. Lekker doorgaan zo!!

Wel balen van je stage maar de rest is wel allemaal lekker! Ideaal.

Tot 1 augustus denk ik!?

• 04 Maart 2009 - 15:36

Sjekkie:

heey notty boy

lagge daar man vind wel super tof al die verhalen

groetjes johan

• 04 Maart 2009 - 16:12

Robbie:

he peetje

als je nou ook nog is een leuke stage plek vind is het helemaal super dus!! wel echt leuk deze site!! leuke verhaaltjes elke keer! ik zeg keep up the good work! hier is alles nog hetzelfde werken en zuipen zeg maar haha...... nou veel succes nog en regel maar vast een negerin voor coco!!

laterzz jonge!!

• 05 Maart 2009 - 07:23

Loore:

Hey sweety !!

Ik stem voor, dat je zeer regelmatig een berichtje moet plaatsen. Vind het wel humor, daar moet je maar een stageplek voor zoeken. Leuke, lange en humoristische verhalen schrijven in een krant ofzo. Hebben die mensen daar ook nog lol als de krant open slaan !! Balen van je stage, maar dat komt vast allemaal goed. Vind wel dat je ook daar weer verschrikkelijk verwent word, kom je nog niet als een echte vent terug...En werken, tja, valt niet mee als je die mooie stranden en dat mooie weer hebt. Dan is het wel extra zuur !! Nou succes nog, dikke knuf !!

• 05 Maart 2009 - 09:28

Stevol:

PW!!

klinkt allemaal heel leuk daar:)

hadde we hier maar van dat goeie weer hier is et alleen maar brandhout

maar goed veel plezier nog jonge';)

One love

• 05 Maart 2009 - 17:54

Cea:

co was echt niet te spreken over zijn moeder. zoooo fout. site met een d. sorry