Ff een kort berichie - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Peter Teeuwen - WaarBenJij.nu Ff een kort berichie - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Peter Teeuwen - WaarBenJij.nu

Ff een kort berichie

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

06 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam

Ola chico's en chica's :D

ik moet ff wat delen... zo leuk en tegelijker tijd zo stom..

Ik ben dus weg gegaan bij me stage, moet alleen zaterdag en zondag daar nog werken.. Ik dacht best joh..
Ik was dus naar wereldstage gegaan, het bedrijf die deze stage voor mij heb geregeld... wat ik daar tegen kwam was leuk en lomp tegelijk. Ik zal het gesprek ff zo goed mogelijk beschrijven.. Ik ben P, wereldstage is W.

KOMT IE DAN HE, KOMT IE, KOMT IE DAN HE!

W: dus jij wilt stoppen bij je stage?
P: Nee, ik ben al gestopt!
W: Waarom heb je dat dan niet met ons overlegt eerst?
P: Tegen de tijd dat ik van jullie antwoord had gekregen had ik al lang terug naar Nederland gezwommen!
W: Is het zo erg dan?
P: Jep...
W: Is er echt geen kans meer dat we met zijn 3en (W-P-en het bedrijf) om de tafel gaan zitten en dan tot een goed einde komen??
P: NOPE!!
W: Maar hoezo wil je daar echt weg dan?
P: omdat die vent knetter is, ik heb nou al van drie (van de drie!) mensen gehoord dat ik hier gelijk weg moet nu t nog kan want dit hou je niet vol 5 maanden, en ik had er niet eens omgevraagd!!
W: Maar als ik mijn collega niet mag, dan ga ik toch ook niet weg hier (ze keek naar haar collega en begon te lachen haha leuk DUSS).
P: (na een vragende blik, fronsende wenkbrauwen enzo, je kent t wel) Ten eerste dat is je eigen keus en ten tweede IK ZIE HET VERBAND NIET!
W:Nou het gaat er gewoon om dat ik het wel erg snel vind... blablabla school blablablabla contact blablabla contract blalbal)
P: (gapend want t was een beetje laat geworden) school keurt m zo ook niet goed, heb al contact gehad. Ze vonden het wel snel maar ik kies nu ff voor me zelf, kan egoistisch over komen, maar ik heb geen zin om hier problemen mee te krijgen met school en geen 30 studiepunten krijg omdat ik op een klote stage loop dat ver onder HBO niveau is en waar niks leer, alleen maar hoe ik een bootje moet schrobben en aftanken.
W: (korte stilte, toch ff aan het nadenken gezet) MAar in het contract staat toch dit dit dit dat dat dat en blablabla... dat wist je toch.
P: (even afgeleid want ze komt steeds op het zelfde punt uit en ik heb toch al besloten) Euuhh ja en nee... er is een deel bijgekomen wat ik nog nooit gezien had en ik en school hadden die ene competentie waardoor de stage goed was gekeurd verkeerd opgevat.
W: oke en welke was dat dan?
P: Er staat; leiding geven aan groepen van soms 16 man. School ging ervan uit dat dat personeel was omdat ik een opleiding doe met management leek het ze wel handig, maar die groepen dat zijn toeristen.
W: Maar klanten en personeel zijn toch het zelfde?
P: (lichtelijk geïrriteerd door de kortzichtigheid van dit kind) Zit jij met je collega's dit gesprek ook te houden dan??
W: Nee
P: Goedzo, dan snappen wij elkaar.
W: Wat wil je dan dat wij voor je doen?
P: (in mezelf; rustig jonge, je heb deze mensen nog nodig) Jullie zijn toch een stagebureau dat stages zoekt voor studenten?
W: Ja...
P: Dan stel ik voor dat jullie een stageplek voor mij zoeken. (In mijn hoofd zei ik iets heel anders; zoiets van we betalen jullie $#$#%^% 650 euro en dan ga, nee DURF jij te vragen wat verwacht je van ons?? maar dat zei ik dus niet :D)
W: Ja dat wordt wel lastig blablablablabla.
P: Dat zal wel, ik ga zelf ook wel opzoek..
W: Is goed dan houden we mekaar op de hoogte.
P: Ja is cool, kan ik er hier uit?
W: Ja
P: Oke doei.
W: Doei.

Nu maar afwachten en zoeken dus....

Nu ff wat over hier weer..

We hebben hier een kat op het terrein lopen genaamd; Left Eye.

Ik hoor je denken (doet pijn he dat denken) Left Eye??? Inderdaad hij heeft maar een oog... Hij heeft ook nog veel andere namen...

1. Kut beest
2. Klote kat
3. K....r schoeier
ga zo maar door...

Ook snappe de mensen hier niet wat een kat lekker vindt, wij in Ammerstol aaien katten en af en toe een corrigerend tikkie kan tuurlijk geen kwaad maar volgens mij denken ze hier dat katten het lekker vinden om een trap(je) te krijgen en om water over zich heen te krijgen. Ik weet t ook niet..

Dinsdag was een onverwachte stap avond want woensdag werd Claudia 20 en toevallig ene Jeffrey ook dus toen zijn we met z'n 9en(!) in een klein autotje gesprongen en wat gaan drinken (4 voorin en 5 achterin) ik zat opzich wel best want ik zat shotgun met een dame op schoot :D.

Woensdag na 3 uurtjes slaap ging t wekkertje om half 6.. HEERLIJK.. Sta je op die kleine kut bussies te wachten en te wachten en nog te wachten maar ze komen maar niet of ze zitten HELEMAAL vol (9 personen, in een bussie terwijl er in een kleine auto ook 9 kunnen NOU JA). Gelukkig kwam er toen een negerin vragen of ik een stukkie mee wou rijden, ik ff denken.. heb ik me laptop bij me?? Nee!! MOOI!! (ja je houdt t toch hoor, sorry Sinnie). Ik stap in en de aardige big mamma zet me een paar straten verder op af waar ik binnen 30 sec een bussie had... dank u!
Na een half dagie werken naar wereldstage gegaan, dat heb je al gelezen.. Toen s avond eerst naar Cartoush (ofzo) gegaan gratis entree voor vrouwen en tussen half 11 en half 12 gratis drank ook voor vrouwen (wijn rose wodka rum enzo alles met cola mengen dan gaat t goed). Maar wat was nou de grap, er was gewoon HELEMAAL niemand WTF, als dit in Ammerstol ofzo had geweesta had het sowieso vol gestaan, of het nou maandag, dindag, woensdag etc. was of niet!! Wij waren de eerste... en er kwam ook gewoon niemand... Ik met DAve een paar pilsies op en toen om half 12 naar het TMF Cafe... Daar was het te vol maar wel gezellig, maar Peter had een inzinking en kon bijna alleen maar staan en kijken.. en bier drinken.

Donderdag VRIJ! HEERLIJK uitgeslapen. Toen Jasper thuis kwam rond 2 uur s middags had ie wat leuks gevonden. Een waterproof digitale camera, ff gegoogeld.. $380.. Toch leuk.. Gelijk naar het zwembad gegaan en m uitgetest.. Hij doet t perfect, alleen een oplader moet nog gevonden worden maar dat zal geen probleem zijn... S avonds naar Cinco gegaan, dat was gezellig joh... Lekker pilsie, muziekie, alleen die drukte.. Je weet toch in een discotheek daar heb je van die irritante loop paden.. waar ik ook ga staan, zo'n pas is altijd bij mij. Zelf als ik met me rug tegen de muur ga staan loopt er een pad achter me langs... Zie je het al voor je zo'n pad (geen kikker maar een pad).. Oke dat sloeg nergens op maar ik zag het voor me :D)

Vandaag ook lekker vrij... en ik weet nog niet wat de rest van de dag mij brengt, alleen dat ik ga zwemmen zo en naar de wasserette ga :D...

Trouwens, me rug is aan het vervellen joh :D.. Ik lijk wel een slang SSSSSSSS!

O, ja ik kan geen foto's op hyves zetten maar daar vind ik nog wel wat op tot nu toe staan er een paar op http://www.mijnalbum.nl/Album=463OLWTB. Voor de mensen die denken dat het nodig is om mij te smsen of bellen 5999 6949635. Voor de liefhebbers die me een kaartje een (liefdes)brief, cocaine of een andere drug willen sturen: Lido Hotel t.a.v. Peter Teeuwen Kaya Richard Beaujon #29, Curacao N.A. en als laatst voor de mensen die geld willen over maken 54 23 62 600 t.a.v. Peter Teeuwen :D.

Het bericht is iets langer geworden maar NO SPANG TOCH!

Er rest me nu nog een ding:

Later, Groetjes, De tering, Massol (voor Bas), Een liefde, One Love, Ayo en XXX

Peter


  • 06 Maart 2009 - 20:09

    Chantal:

    Hopen dat alles goed komt,
    als ik zo lees hebbie t best naar je zin ;)

    (L) !

  • 07 Maart 2009 - 15:09

    Gerry:

    Wat zal ik t straks makkelijk hebbe. Naar de wasserette ken je thuis ook zelf alles wassen. hahahaha. Zet je hier ook nog foto"s op of alleen op mijn album?

    Kussie

  • 07 Maart 2009 - 18:40

    Bas:

    Hey peet,

    Mooi dat je het goed heb daar. Jammer dat je stage kut was. Heb je wel weer wat meer tijd om bier te drinken. Veel plezier nog en zit niet te veel aan de BIG MAMA's he.

    Massol en Houdoe,

    Bas

  • 09 Maart 2009 - 11:44

    Loore:

    Hey mop,

    Wat een lang verhaal weer, ik kon mijn hele pauze er weer mee vullen. Hoop dat je snel weer iets anders vind, want dit is klote natuurlijk. Zaterdag een topfeessie gehad in de Klup, was echt gezellig joh. Maar we missen je wel hier hoor !! Nog bedankt voor je lieve berichtje. Dikke kus en knuffel

  • 10 Maart 2009 - 13:10

    Mattie:

    hahahhahaha heerlijk berichie beet. Op deze manier mag je nog wel ff weblijven, heerlijk om te lezen!!! ( das lief bedoeld he ;). En wat betreft die katten.. tja gewoon meenemen, op chinese auto's gooien en dan gaan ze vanzelf op je bank liggen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Peter

Actief sinds 24 Feb. 2009
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 10630

Voorgaande reizen:

23 Februari 2009 - 01 Augustus 2009

Stage op Dushi Korsou

Landen bezocht: