Titel, no lo se - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Peter Teeuwen - WaarBenJij.nu Titel, no lo se - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Peter Teeuwen - WaarBenJij.nu

Titel, no lo se

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

12 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam

Hee jong en lui...

Allereerst wil ik iedereen ff bedanken voor de berichies die jullie achter laten... Dan merk je teminsten dat je het niet alleen voor je zelf doet.;D

Ik was bij vrijdag gebleven en wist niet wat die dag mij ging brengen... Daar zit ik nu hard over na te denken maar kom er even niet op... Ben inmiddels een minuut verder en ik weet het weer :D.. Het idee was om hier gewoon te chillen.. ik moest nog 2 dagen stage lopen (zaterdag en zondag) dus ik dacht lekker vroeg naar bed dan ben je fit en dan vliegt de dag voorbij.. Ik zat met Dave te chillen op een bank en hij Twan en Johan zouden naar de boot gaan, dat is een soort van partyboot... Ik zat daar brak te zijn, maar een stemmetje in mijn hasses zei fack it ik ga gewoon mee en via een stroompje ging dat vanaf mijn hersens naar mijn mond en daar kwam het uit... Ik ging dus mee naar de boot, blij dat dat stroompje naar mijn mond ging want ik heb het super naar me zin gehad :D Lekker pilsie, muziekie (de zelfde als iedere avond mja, wat wil je met een dj op 3 locaties)

Zaterdag mijn een na laatste stage dag had ik besloten, ik wilde eigelijk zaterdag al stoppen maar ik wist dat het op zondag altijd druk is met tours dus ik dacht ik blijf nog wel een daagie.. Zo ben ik ook weer dan he. Ik vertelde die vent dus; morge me laatste dag he... Zegt ie nee, je komt nog een week dat heb ik met danielle van wereldstage afgesproken! Ik ga er tegenin met zoiets van heel leuk voor danielle maar morgen is mijn laatste dag dat heb ik met wereldstage afgesproken (het gaat zo lekker langs elkaar heen daar, tering). Maar eindstand, ik heb voet bij stuk gehouden en ging zaterdag weg met het goede gevoel NOG MAAR EEN DAG! Zaterdagavond ff niks gedaan want de dag erna was het weer vroeg dag, kwart over 6. Normaal half 6 maar mocht de fiets van jasper lenen..

Zondag was lekker :D De fiets is een bmxje, zo een die je neefje van 12-13 heb. Ik met mijn 1.96 op het fietsie, eerst verkeerd gereden maar uiteindelijk BESTEMMING BEREIKT. Ik mocht om 1 uur naar huis.. Dus ik weer op het fietsie. Na ongeveer 10 min fietsen voelde ik de achterband zachter worden. Ik bel Jasper op met de vraag; is jou band wel vaker zacht? Jasper; Nja, heb m gister nog opgepompt. OKE dacht ik, ik ga lopen... DUSSSSSS 3 kwartier door de brandende zon gelopen en toen lekker rond een uur of 2 thuis. Toen naar Mambo Beach gegaan en daar lekker gechilld tot s avonds. Er staan foto's van op me hyve...

Maandag was ik dus vrij, Dave en Kelly samen met Annette naar het vliegveld gebracht en toen nog ff langs een resort geweest en een fort bezocht.. Was wel leuk opzich.. Voor de rest rustig gedaan, beetje stage gezocht en gemaild. S avonds kwam Jasper thuis met de vraag, kan jij woensdag komen helpen op mijn stage, we gaan naar Klein Curacao en daar gaan we bbqen enzo... Nja mij best joh! Daan is voor 5 dagen naar Bonaire gegaan voor de stage en ik chill nu in haar kamer die tijd... IK heb nu een mooi roze bed overtrek laken ding en een hele mooie roze klamboe, ik voel me een prinsesje!

Dinsdag, wakker geworden met 2 nieuwe muggenbulten, hmm KLAMBOE?!? Maar weer weinig gedaan.. Beetje stage gezocht en nog een beetje met Annette gechilld want die was der laatste dag ziekies.. S avond vroeg naar bed want de wekker ging vroeg vandaag...!

Woensdag/vandaag ging de wekker dus snoei vroeg, 5 uur. Na drie keer te hebben door gedrukt ben ik er maar uit gegaan ff snel een douche genomen en toen met Jasper naar zijn stage. Op de boot naar Klein Curacao en daar een beetje gewerkt. Veel foto's gemaakt en die zet ik zo snel mogelijk op me hyves. Echt focking mooie plaatjes joh... Lichtblauw water enzo..
We waren om kwart voor acht s avond klaar met arbeiten en zijn dus naar de kolere, maar wel ff 90 gulden gekregen en een stage aangeboden gekregen, deze gaat ik nou ff in overweging nemen en dan ziet ik t wel.

Zaterdag gaan we vroeg op om de Christoffel Berg te beklimmen/op te lopen en dan daarna naar een mooi strand, ik geloof de grote of de kleine knip. Schijnt mooi te zijn.. I don't know.

Ik heb trouwens pas wel zitten genieten joh. Van een oud mannetje. Er waren mensen bezig in een lagune met van die bestuurbare bootjes (voor de ammersenaren onder ons; de zelfde als randy had) Die man die zat dus op de bus te wachten maar dat duurde nog wel ff, maar iedere keer als er weer een bootje voorbij kwam (hij kon het echt maar een seconde per boot zien ofzo) zag je gewoon de glinstering in z'n ogen en zo'n mooi lachje. Ik moest toen (dit is echt voor alleen maar ammersenaren) gelijk aan Krijn denken als Ammerstol gewonnen heeft of als, hoe kan het ook anders, Bergambacht verloren heeft... PRACHTIG!

Nog iets prachtig is de taal hier.. Sommige dingen zijn te erg! De leukste vind ik tot nu toe, Baki di glas oftewel Glasbak en Pan Dushi oftewel krentenbol (letterlijke vertaling; Brood Lekker) How dry is that?!

Over 17 dagen komen me sis en co, das wel relax... Teminste iemand om lekker over Ammerstol te kennen ouwehoeren en vertrouwd te chillen :D

Jullie horen nog van mij... Er rest mij wederom nog een ding om te doen;

Groetjes, xxx, One Love, Een Liefde, Ayo en dag.

Peter


  • 12 Maart 2009 - 09:14

    Loore:

    Hey WP !!

    Je hebt het echt zwaar daar he, haha. Je chillt wat af daar en wij maar werken hierzo.... Ik ga later eens even naar al je foto's kijken hoe bruin je al bent inmiddels ! Van de week gezellig zitten borrelen met je moeder ( ze mist je wel hoor )Was weer een leuk stukje en ik wens je heel veel succes met je nieuwe ( misschien ) stageplekkie !! Dikke knuf Marianneke

  • 12 Maart 2009 - 11:13

    Berdien:

    Klink allemaal toppie!!
    Wij hebben gister de zon ook gezien :)jejjj
    Suc6 met zoeken!!
    Heb de eerste guldens al in bezit!! AFtellen is begonnen!!!
    Ciaoo

  • 12 Maart 2009 - 12:26

    Gerry:

    Zoals je zus al zei gister zon. Nu gewoon weer KUT weer. Hoop dat die stage wat wordt. Hoor t wel.

    Kussie

  • 12 Maart 2009 - 15:32

    Jesse:

    Weer een leuk stukje! Was je eindelijk van die kranten af, moet je weer vroeg op! Je treft het wel weer. haha. Tot over 141 dagen.

    Later

  • 12 Maart 2009 - 16:01

    Charissa :

    heej heej

    volgens mij is het wel goed vertoeven daar als ik zo de stukjes lees. Zijn trouwens ook leuke foto's. Beter dat je een stage angeboden heb gekregen. hopen dat je snel aan de slag kan of tog nog iets vind.
    kus charis

  • 12 Maart 2009 - 16:46

    Bianca:

    Heey Peet!

    Beter dat je t nog steeds naar je zin hebt daar. :)
    Lekker feesten enzo.
    Maar je moet ook hard werke natuurlijk. ;)
    Hoop dat je snel een stageplek vindt!

    Liefs, Bianca. (K)

  • 12 Maart 2009 - 19:57

    De Buurvrouw Bep:

    goh dat is zwaar zeg zo'n stage.... zaterdag zijn al die ouwgies weer uit hun dak gegaan in de klup. leuk feessie van arnold en ronald. bijna weer weekend. ga nu kijken of ajax nog ergens wordt uitgezonden.

  • 13 Maart 2009 - 16:20

    Betsie:

    Wat is dat glimoogjes als Bergambacht verloren heeft!!!!!!!
    nog gefeliciteerd trouwens.Geniet ze nog klein neefje van me.Dikke KUS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Peter

Actief sinds 24 Feb. 2009
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 10632

Voorgaande reizen:

23 Februari 2009 - 01 Augustus 2009

Stage op Dushi Korsou

Landen bezocht: